Τμήμα Μουσικών Σπουδών
1.Eισαγωγή στο Προγραμματισμό για μουσικές εφαρμογές. Μεθοδολογίες και εργαλεία προγραμματισμού στην πράξη.
2.Λογισμικά και εργαλεία ανοικτού κώδικα: LINUX, EMACS, Git, SuperCollider
3. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) Ι: Compiler, Interpreter, IDE
4. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙΙ: Semantics, Syntax, Identifiers, Statements, Expressions,
5. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙII: Objects, Messages, Methods, Functions, Arguments, Classes,
6. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙII Variables, Instances, Encapsulation, Inheritance, Polymorphism.
7.Αρχιτεκτονική Εφαρμογών και Προγραμματισμού Επεξεργασίας Μουσικού Ψηφιακού Ακουστικού Σήματος Ι: Client, Server, OSC, Synth, Node, Bus, Buffer
8. Βασικές μονάδες σύνθεσης και επεξεργασίας ψηφιακού ακουστικού σήματος ΙΙ: Unit Generators, Synth, SynthDefs. Απλές μορφές ελέγχου: MouseX/Y, Envelopes (Περιβάλλουσες).
9. Κατηγορίες γεννητριών και τεχνικές σύνθεσης I: Προσθετική Σύνθεση, Αφαιρετική Σύνθεση,
10. Κατηγορίες γεννητριών και τεχνικές σύνθεσης II :Φίλτρα, Θόρυβος, Καθυστέρηση, Αντήχηση, Wavetables, Formants