Αρχική σελίδα » Ακαδημαϊκά θέματα » Κατευθύνσεις » Μουσική Τεχνολογία » Προγραμματισμός για μουσικές εφαρμογές Ι

1.Eισαγωγή στο Προγραμματισμό για μουσικές εφαρμογές. Μεθοδολογίες και εργαλεία προγραμματισμού στην πράξη. 

2.Λογισμικά και εργαλεία ανοικτού κώδικα: LINUX, EMACS, Git, SuperCollider

3. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) Ι: Compiler, Interpreter, IDE

4. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙΙ: Semantics, Syntax, Identifiers, Statements, Expressions,

5. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙII: Objects, Messages, Methods, Functions, Arguments, Classes,

6. Βασικές αρχές λειτουργίας περιβαλλόντων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (Object Oriented Programming) ΙII Variables, Instances, Encapsulation, Inheritance, Polymorphism.

7.Αρχιτεκτονική Εφαρμογών και Προγραμματισμού Επεξεργασίας Μουσικού Ψηφιακού Ακουστικού Σήματος Ι: Client, Server, OSC, Synth, Node, Bus, Buffer

8. Βασικές μονάδες σύνθεσης και επεξεργασίας ψηφιακού ακουστικού σήματος ΙΙ: Unit Generators, Synth, SynthDefs. Απλές μορφές ελέγχου: MouseX/Y, Envelopes (Περιβάλλουσες).

9. Κατηγορίες γεννητριών και τεχνικές σύνθεσης I: Προσθετική Σύνθεση, Αφαιρετική Σύνθεση,

10. Κατηγορίες γεννητριών και τεχνικές σύνθεσης II :Φίλτρα, Θόρυβος, Καθυστέρηση, Αντήχηση, Wavetables, Formants